Η απουσία κάνει την παρουσία πολύτιμη..

Συνήθισα την απουσία σου. Ο καιρός πέρναγε τόσο γρήγορα, σαν σκιά στον τοίχο. Οι άνθρωποι που αγάπησαν από μακριά ξέρουν. Έτσι έμαθα κι εγώ. Ο χρόνος μαζί σου έγινε πολύτιμος. Ήταν λίγος. Μικρός. Σαν βόλτα στο λούνα πάρκ. Το πολύ μια εβδομάδα στην καλύτερη περίπτωση. Μετά σιωπή. Άδειο κρεβάτι. Μοναχικές οι βόλτες. Μισός καφές στην κούπα μου.

Σε κάποια συνάντηση μου με το φιλαράκο μου το Βούδα του υποσχέθηκα ότι θα προσπαθήσω να εξαφανίσω τις επιθυμίες μου. Σύμφωνα με εκείνον όσο επιθυμείς, τόσο πληγώνεσαι. Θα έπαυα να επιθυμώ! Εσένα. Θα άρπαζα αποφασιστικά το σφουγγάρι και θα έσβηνα τον μαυροπίνακα του μυαλού μου.
Ό,τι έζησα μαζί σου, σκόνη από κιμωλία. Αν η ευτυχία είναι η σύμπτωση πραγματικότητας & επιθυμιών τότε ήμουν δυστυχής. Αν οι στιγμές είναι η ευτυχία, ήμουν δυστυχισμένη. Είχα πολύ λίγες μαζί σου. Έντονες σαν κόλαση αλλά λίγες. Δύσκολες σαν τριγωνομετρία αλλά λίγες. Γλυκές σαν σοκολάτα, άλλα λίγες. Η φωνή της μητέρας μου, ικανή να σταματήσει και τρένο σκότωσε την ησυχία μου. Θα στα πω άλλη φορά. Έτσι κι αλλιώς είσαι πάντα εδώ. 
Μέσα μου.

6 σχόλια:

  1. Καλύτερα δεν είναι if..igeneia λίγες στιγμές καλές και πολύχρωμες παρά πολλές και άχρωμες, άοσμες?
    Η αναμονή είναι άσχημο test.
    Αλλά τεστάρει τα συναισθήματα και ξεκαθαρίζει το τοπίο των σκέψεων.
    Η απουσία είναι και μια καλή ευκαιρία και για αυτογνωσία. Αν και απ' ότι καταλαβαίνω μάλλον ξέρεις πολύ καλά τι θες.
    Σου εύχομαι να σου έρθουν όπως τα επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κείμενο αυτό θα μπορούσα να το έχω γράψει εγώ. Έτσι ακριβώς νιώθω, κάπως έτσι είναι και η δική μου ιστορία. Πρέπει να μάθω να ζω χωρίς αυτόν, να πάψω να τον επιθυμώ. Κι όλες αυτές τις μέρες που πλέον δεν επικοινωνούμε, τον 1,5 μήνα που έχω να τον δω όλο αυτόν τον καιρό οι μέρες παιρνούν τόσο γρήγορα. Φαίνονται όλα ασήμαντα. Δεν ξέρω τι νιώθω αλήθεια το μόνο που ξέρω είναι ότι ολόκληρη την ημέρα ανυπομονώ να έρθει η ώρα για να πέσω στο κρεβάτι μου. Τον σκέφτομαι κάθε βραδύ, θυμάμαι, όλη την ημέρα είναι μέσα μου αλλά μόνο εκείνες τις στιγμές αφήνομαι...
    Και να...έρχεται με κάνει να χαμογελάω, να δακρύζω, να τον νοσταλγώ, να τον λαχταρώ κάθε μέρα και περισσότερο. Μέχρι που κι αυτό θα σταματήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω να είναι ευτυχισμένος ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι δεν θα μιλήσουμε ξανά ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @if..igeneia:
    Στο εύχομαι.
    Και είμαι και πολύ τυχερός :)

    @γωγώ:
    Αναρωτιέμαι πόσες γυναίκες σκέφτονται έτσι όπως εσύ..
    Σωστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συμφωνώ πολύ με την ιφιγένεια...καλύτερα λίγες στιγμές και τέλειες, παρά πολλές και ανούσιες!

    επίσης πιστεύω πως είναι προτιμότερο να είσαι με κάποιον που θέλεις πάρα πολύ, έστω και αν είναι μακριά παρά να συμβιβαστείς με κάποιον άλλον μόνο και μόνο επειδή θα είναι κοντά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος4:21 π.μ.

    Poia i diafora agapis kai erota? o erotas einai ktitikos.Thes ton allon konta sou gia na sai kala esi. Eisai kala epeidi ton exeis dipla sou... I agapi einai anidiotelis. Theleis o allos na nai kala. Apla. Eisai kala epeidi einai ki autos kala. Akoma ki an aytos einai kala makria sou. Sou arkei pou einai kala.
    Otan niotheis kai agapi kai erota mazi ti kaneis arage? Panta panta iperisxiei o erotas...Eimaste oloi ligo atomistes...Kai sto telos sou menei i agapi.

    Mporei na leo kai malakies den ksero...

    ΑπάντησηΔιαγραφή