504 χλμ. Βόρεια της Αθήνας

Άνθρωποι, ρυάκια ανθρώπων κατρακυλάνε την Ερμού. Κάποιος παίζει σαξόφωνο, λίγο πιο πάνω, κάποιος πεινάει, κάποιος βιάζεται. Τους χαζεύω.Ζωή, μικρή, μεγάλη, δίκαιη η άδικη, μοναχική. Είμαστε τόσο πολλοί πια. Μπαίνω κατά λάθος στην φωτογραφία κάποιου που στάθηκε μπροστά μου, τόσο κατά λάθος όσο μπαίνουν στην ζωή σου οι άνθρωποι. Δεν ξέρω πως νιώθω, τουρίστας. Πόσες φορές έχεις βρεθεί τουρίστας σε μια κατάσταση, ένα συναίσθημα? Δεν ξέρεις τίποτα γι'αυτο, όλα είναι πρωτόγνωρα, το μαθαίνεις βήμα-βήμα.Θα μου πεις σιγά τα αυγά. Πήγες στην Αθήνα και κάτι έκανες. Για πολλοστή φορά βρίσκομαι εδώ. Δεν αλλάζει και πολύ το σκηνικό σε σχέση με θεσσαλονίκη, όσον αφορά το κέντρο της πόλης έστω.Ο κόσμος είναι περισσότερος και βιάζεται.Το σουβλάκι λέγεται καλαμάκι και τα ταξί είναι κίτρινα.Παραλία δεν βλέπω αλλά έχει πολλές.Μετρό,ηλεκτρικό και τραμ δεν έχουμε στο χωριό μου, μόνο λεωφορείο ακόμα.Δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνουνε θέμα και τι κόμπλεξ τραβάνε μερικοί. Το Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός, γίνεται ΠΑΟΚ - Άρης και η ακρόπολη λευκός πύργος. Θυμάμαι την πρώτη φορά που πήρα το μετρό και έψαχνα την εξοδο κανένα δεκάλεπτο. Βγαίνοντας από το σταθμό, είδα τόσο κόσμο που είχα να δω από παρέλαση στην Θεσσαλονίκη. Αρχικά δεν με συμπάθησε η πρωτεύουσα, συνέχεια ψαχνόμουν και χανόμουν. Μέχρι που έγινε πιο φιλική αλλά συνέχισε να είναι τεράστια. Από το 1 άντε 2 λεωφορεία την ημέρα βρέθηκα να τρέχω πανικόβλητη με όλα τα μέσα συγκοινωνίας. Όλα είναι μια συνήθεια. Καλά είναι κι εδώ σκέφτηκα. Δεν άντεξα πολύ τους Αθηναϊκούς ρυθμούς. Μου έλειπε το χαλλλαρά της Θεσσαλονίκης, κουράστηκα. Γύρισα σπίτι μου.Home is where the heart is. Η δική μου αποζητούσε τις βόλτες στην παραλία, το πάρκο με τα κόκκινα παγκάκια δίπλα στο σπίτι μου, τις μικρές αποστάσεις, τα τρίγωνα, το τσουρέκι του Τερκενλή, την μπουγάτσα μετά το ξενύχτι στην Ανάληψη. Το περπάτημα καθημερινά και την λεωφόρο Νίκης. Ωραία η Αθήνα δεν λέω, για μένα δεν είναι.

13 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11:32 π.μ.

    ximaros eisai. i like it.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτο με το μετρό το χω πάθει και εγώ που υποτίθεται είμαι "πρωτευουσιάνα". Βγήκα σε λάθος στάση αφηρημένη.. Ίσα που πρόλαβαν οι φίλες μου να με τραβήξουν μέσα πριν ξεκινησει πάλι το μετρό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευτηχώς δε ζω στην αθήνα, θεσσαλονίκη και πάλι θεσσαλονίκη, τόσο μικρή που όλα τα έχεις στα πόδια σου και τόσο μεγάλη όσο χρειάζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχεις κάποιο δίκαιο desa, μου είχε λείψει πολύ αυτό, οι μικρές αποστάσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πανέμορφη η Σαλόνικα , εχω πολλους γνωστούς και πηγαίνω συχνά ...πάντα ήθελα να μείνω μόνημα ...που ξέρεις..; οι αλλαγές ειναι για τους ανθρώπους.!:) Καλημέρα και χρόνια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. H πρώτη μου φυγή ήταν απο Αθήνα (πατήσια) για κόρινθο, μετά (εδώ και ένα χρόνο) απο Κόρινθο για Ζάκυνθο (που είμαι και τώρα)...σκέφτομαι την επιστροφή μου είδωδεν.. Καλό ειναι στην ζωή να έχουμε αλλαγές και εμπιρείες ειναι το αλατοπίπερο... :) φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος11:19 μ.μ.

    Δεν ξέρω αν είναι ωραία η Αθήνα όσες φορές κι αν πήγα ήθελα απο την πρώτη μέρα να φύγω...ποτέ δεν την συμπάθησα ...ούτε για ΣΚ δεν θέλω να πάω ενώ αν μου έλεγες πάμε Καβάλα, Βόλο , Ιωάννινα θα το θεωρούσα πράγματι εκδρομή...γι αυτό έχω να προσθέσω ...ούτε για μένα είναι η Αθήνα

    Θεσσαλονίκη είναι μία και στον κόσμο καμία.

    Τα φιλιά μου , ωραία φωτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. trelofantasmeni δεν γνωρίζω ποιά περιοχή της Αθήνας επισκέφθηκες και σου έκανε τόσο αρνητική εντύπωση. Αρχικά κι εμένα μου φάνηκε ζούγκλα, μετά από ένα χρονικό διάστημα όμως αφού είδα και όμορφες περιοχές δεν τη θεωρώ άσχημη.Δεν θα την άλλαζα σε καμία περίπτωση με τη Θεσσαλονίκη βέβαια.Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα ίδια παντού. Δε με βοηθάς να λύσω το μεγάλο δίλημμα της ζωής μου.

    Αθήνα ή Σαλονίκη;

    Που θα ζήσω καλύτερα; Θα μου το εγγυηθείς εσύ αν πάρω μια απόφαση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. The wrong guy καρντάση μου καλό, δεν μπορώ να εγγυηθώ κάτι, αλλά σίγουρα μπορώ να βοηθήσω στην λήψη της απόφασης!:) Απ'οσο ξέρω πάντως, οι περισσότεροι θεσσαλονικείς δεν αντέχουν στην Αθήνα.Τους πιάνει ένα "δεναντεχωαλλοπνιγομαισελεω" και τρέχουν πανικόβλητοι όπως οι νοικοκυρές στη λαϊκή εις εύρεσην του καλύτερου μαρουλιού..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά έκανες και έφυγες...
    Γλύτωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. salonika
    salonika
    me ton leyko ton pyrgooooooo..
    eeetsi!!! salonikhhh.. ;)

    bloody kisses :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σας κι απο'μενα. Ειμαι φοιτητρια Θεσσαλονικη (εδω και πολλα χρονια :P)και τολμω να πω οτι ΔΕΝ υπαρχει συγκριση κατα τη γνωμη μου, η Θεσσαλονικη ειναι μία. Την Αθήνα πάλι την ειχα επισκεφτει μερικες φορες στο παρελθον και νομιζα οτι θα παθω καταθλιψη!!! Αλλά.... επειδη η ζωη οπως ειπατε κι εσεις ειναι απροβλεπτη, γνωρισα το καλυτερο παιδι 504 χλμ μακρια απο εδω και σχεδιαζω να κανω τη διαδρομη Θεσσαλονικη-Αθηνα πολυ πολυ συχνα για να τον βλεπω.
    Παιδια αυτο που μετραει ειναι η παρεα και η διαθεση, τιποτα αλλο!! Παντου περνας τελεια ετσι!!! Φιλια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή